ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ ΑΡΦΑΡΩΝ

~Μονή Προφήτου Ηλία Αρφαρών Μεσσηνίας 19/07/2016 : https://youtu.be/mEKyRdgCM98 .-

Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009

ΛΕΥΚΑ ΔΟΝΤΙΑ *

~* ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΛΕΥΚΑ ΔΟΝΤΙΑ !!!


~*Δόντια της Cathy Whitening Επιτυχία
Ένα blog μαμά σχετικά με τα καλλυντικά και την διαμονή τους νέους
"Εξεπλάγην από τα αποτελέσματα, μετά τις 3 πρώτες ημέρες - αλλά μόλις είδα τα δόντια μου μετά από μια εβδομάδα ήμουν εντελώς διοχετεύεται μακριά ... Ήξερα ότι ήμουν σε κάτι"
Η ιστορία μου για το πώς θα σκοντάψει επάνω ειδικό συνδυασμό των δύο διαφορετικά προϊόντα, όταν τοποθετούνται μαζί με πήρε από το εξής: …. Για το σκοπό αυτό:
** Το όνομά μου είναι Cathy Anderson. Ζω σε
Ναύπλιο,
36 και θέλω να σας πω πόσο άλλαξα τα δόντια μου από το να είναι κάτι που ντράπηκα να είναι κάτι που είμαι υπερήφανος για την επίδειξη. Αυτή η λεύκανση δοντιών κόλπο άλλαξε τη ζωή μου και ελπίζω ότι μπορεί να σου αλλάξει πάρα πολύ. Δεν είμαι οδοντίατρος, γιατρός ή ιατρικών εμπειρογνωμόνων, είμαι απλά μια μαμά που σκόνταψε σε μια ειδική συνδυασμό των δύο διαφορετικά προϊόντα που να κάνει θαύματα, όταν μαζί. Αυτή είναι η ιστορία μου.
Πώς πήραν τα δόντια μου τόσο κακό;
Λοιπόν, ειλικρινά, μου έκανε πολύ λίγα πράγματα που πιθανώς συνέβαλαν στην κίτρινη δόντια μου. Λατρεύω ένα ποτήρι κόκκινο κρασί, είμαι άπληστος πότης καφέ, και, δυστυχώς οι περισσότεροι, άρχισα να τον τρόπο το κάπνισμα πίσω στο κολέγιο όταν ήμουν περίπου 21 ετών. I καπνίσει για λίγο περισσότερο από 10 χρόνια πριν τελικά να σταματήσουν το κάπνισμα και αν και είμαι πολύ χαρούμενος που έκανα εγκαταλείψει, απογοητεύτηκα ότι τα δόντια μου, πραγματικά δεν εισέπραξε. Τέλος, θα ήταν αυτοαπασχολούμενοι για πολλά χρόνια και δεν είχε καμία απολύτως οδοντιατρική κάλυψη. Δεν μπορεί να ισχυρίζεται ότι brushed δύο φορές την ημέρα, κάθε μέρα, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι ήταν συνήθως πολύ καλά γι 'αυτό ... και δεν είδα καμία βελτίωση, δεν έχει σημασία πόσες "λεύκανση οδοντόκρεμες" Προσπάθησα. Τέλος πάντων, μεγάλη ιστορία σύντομη, ο καφές (ηλικίας φλιτζάνια την ημέρα), το κόκκινο κρασί εδώ και εκεί, και περίπου δέκα χρόνια από το κάπνισμα που τα δόντια μου εξετάσουμε τον τρόπο που εμφανίζονται στο "πριν" παραπάνω εικόνα.
Ευτυχώς, με τη βοήθεια του λίγο "χαζή" τύχη βρήκα μια λεύκανση δοντιών λύση που πραγματικά λειτουργεί.
Υποθέτω ότι κατά έναν περίεργο τρόπο, οφείλω νέα δόντια μου για την δημοσιογράφους στο CNN. Αφού δεν επιτυχία σε όλα με τη λεύκανση των δοντιών οδοντόκρεμες όλα αυτά τα χρόνια, ήμουν άνετα να μιλήσετε με τον γιο μου ένα βράδυ, όταν άρχισε να μου λέει για μια νέα έκθεση για το CNN στην οποία ένας διάσημος οδοντίατρος Νέα Υόρκη, συζήτησε τις εξελίξεις και την αποτελεσματικότητα των σύγχρονων " στο σπίτι "προϊόντα λεύκανσης δοντιών. Ο οδοντίατρος την ακριβή λόγια του CNN ήταν, "Ναι, πριν από δύο χρόνια θα χρησιμοποιούνται ορισμένα από τα προϊόντα που κυκλοφορούσαν στην αγορά. Και τα δόντια μου φώτισε μέχρι πέντε αποχρώσεις. Δοκιμάσαμε 22 εθελοντές, και ήταν από μία διαφορετική απόχρωση για οκτώ διαβαθμίσεις αναπτήρα. "8 αποχρώσεις ελαφρύτερη ακούγεται πολύ καλό για μένα και αισιοδοξία ότι το CNN, είναι ένα ευυπόληπτο σταθμό ειδήσεων, δεν θα ήταν που χαρακτηρίζει" σκιά "τους γιατρούς, γι 'αυτό άρχισε να ψάχνει γύρω στο Διαδίκτυο σε ορισμένες από τις συνιστώμενες προϊόντα. Πρώτη εγώ προσπάθησα μερικές από τις δημοφιλείς επιλογές ταινία και δεν παρατηρήσετε μεγάλη διαφορά με κάποια από αυτές, αν και κατά τη στιγμή σκέφτηκα ότι θα μπορούσε να δει κάποια μικρή βελτίωση (ξέρετε, το "εικονικό φάρμακο" αποτέλεσμα )
Το "δυναμικό δίδυμο" λεύκανση των δοντιών
Επόμενη Εκανα αυτό που έπρεπε να κάνει δεξιά από το ρόπαλο και ακολούθησαν τη σύσταση των οδοντιάτρων. Είχα ήθελε να σε όλο το μήκος, αλλά δεν είμαι μια πλούσια γυναίκα και δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να το αντέξει οικονομικά. Όμως, μετά την ανάγνωση περίπου σε απευθείας σύνδεση, ο γιος μου με βοήθησε να βρω μερικές ειδικές προσφορές όπου μπορείτε να δοκιμάσετε το προϊόν από την καταβολή μόνο μερικά δολάρια για τη ναυτιλία. Αυτό μου επέτρεψε να πάρει δύο διαφορετικά προϊόντα-εντελώς δωρεάν! *:). Ιδέα μου ήταν ότι είχα απλά χρησιμοποιήστε μία πρώτη και μία φορά έτρεξα έξω είχα στραφούν προς την άλλη, και αυτό είναι ακριβώς αυτό που έκανα. Τα αποτελέσματα ήταν καλά με το πρώτο προϊόν μόνο, αλλά αυτό που δεν περίμενα ήταν ότι όταν ακολούθησε με το δεύτερο, παρατήρησα βελτιώσεις σε τμήματα της δόντια μου ότι το άλλο προϊόν δεν είχαν πληγεί, ή είχε μόνο ελαφρώς βελτιωθεί. Όπως είπα, δεν είμαι γιατρός ή ιατρικών εμπειρογνωμόνων, αλλά φαίνεται ότι καθεμία από τις επιμέρους εστίαση σε προϊόντα ΔΙΑΦΟΡΕΣ τμήματα του προβλήματος, ή ότι η δεύτερη έδωσε μόνο την λεύκανση αρκεί μια "ώθηση" που θα τελειώσει η δουλειά! Με τη χρήση τους τόσο στη σειρά ήμουν σε θέση να πάρει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, και επειδή και οι δύο είχαν δοκιμές ήμουν σε θέση να κάνει το όλο θέμα με την καταβολή μόνο μερικά δολάρια σε έξοδα αποστολής. Χρησιμοποιώντας ΔΥΟ δοκιμές, Πήρα αποτελεσματικά ένα σούπερ λεύκανσης που ήταν ακόμη καλύτερο από τους δύο θα ήταν από μόνη της. Είμαι απόλυτα blown μακριά από τα αποτελέσματα. Για χρόνια φοβόμουν να χαμόγελο για τον φόβο του δείχνει κίτρινη δόντια μου - τώρα, παίρνω τακτικά φιλοφρονήσεις για το πόσο μεγάλη είναι τα δόντια μου, και εγώ χαμόγελο όλη την ώρα . Είμαι στην ευχάριστη θέση να έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν το μυστικό - μετά από όλα, ήταν πραγματικά πολύ απλό να το κάνουμε. Το τέχνασμα είναι ακριβώς να συνδυάσει δύο δοκιμές. Υπάρχουν ακόμη διαθέσιμες μελέτες για τα επόμενα δύο προϊόντα (τουλάχιστον υπήρχαν όταν έγραψα αυτό!).
Βήμα 1: Dazzle Λευκό
Dazzle Λευκό είναι το πρώτο προϊόν σε προϊόν δύο δυναμική δίδυμο. Βρήκα ένα "κώδικα promo" για αυτήν την προσφορά που μειώνει το κόστος αποστολής για την δίκη σε μόλις 1,95 δολάρια. Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε "whiteteeth" (δεν τα εισαγωγικά) στο τοκομερίδιο κουτί κωδικός (κίτρινο φόντο). Αυτό θα χαμηλότερη είναι η ναυτιλία σε 1,95 δολάρια και αποθηκεύει μερικά έξτρα δολάρια. Η δίκη είναι ακόμη διαθέσιμη και τελευταία Έλεγξα τον κώδικα promo δούλευε!
Dazzle Λευκό Με βοηθάει:
Γενική κιτρίνισμα των δοντιών
Γήρανση Stains
Καφές / Wine Stains
Λεκέδες κάπνισμα (το πρόβλημά μου)
Γενετική Stains
Μπορείτε να πάρετε μια δοκιμή κάνοντας κλικ σε αυτό το σύνδεσμο: Dazzle Λευκό
T Προσφορά & Cs
Βήμα 2: Cleanwhites
Cleanwhites είναι το "δεύτερο συστατικό" στη λευκή συνταγή χαμόγελο-να γεμίζει βασικά σημεία της η Dazzle Λευκό χάνει και προσθέτει στη συνολική λευκότητα. Και πάλι, μετά από κάποιες σκάψιμο Ήμουν σε θέση να βρει μια άλλη "κώδικα promo" σε απευθείας σύνδεση (αυτό μειώνει ναυτιλία κάτω για να 0,97 δολάρια). Χρησιμοποιώντας το Κωδικοί promo μαζί με τις δοκιμές που είναι το κλειδί να κάνει όλη λεύκανση δεν δαπάνες μια δέσμη των χρημάτων. Όταν είστε έξω για τον έλεγχο αυτό, φροντίστε να θέσει "αποθήκευση" (δεν τα εισαγωγικά) στο promo στο πλαίσιο κώδικα στη δεύτερη σελίδα της η διαδικασία εξόδου (αυτό έχει ένα κίτρινο φόντο επίσης) και χρέωση αποστολής σας θα πρέπει να πέσει στα 0,97 δολάρια. Last I checked ήταν ακόμη εργασίας.
Cleanwhites βοηθάει:
Λεύκανση των περιοχών της Dazzle Λευκό Δεν χτύπησε.
Να ενισχυθεί και να ολοκληρωθεί η γενική βελτίωση.
Ολοκλήρωση της λεύκανσης με δίκαιες δίκες για να εξοικονομήσουν χρήματα.
Το κόλπο είναι με τη χρήση δύο προϊόντα TRIAL ότι φιλοφρόνηση μεταξύ τους για να δώσει στον εαυτό σας μια λεύκανσης που είναι καλύτερη από ποτέ μπορούσε να περιμένει. Φωτογραφίες μιλούν καλύτερα από τα λόγια, και εξετάζοντας την αλλαγή πάντα κάνει να χαμογελά, γι 'αυτό θα τελειώσω με τη βελτίωση μου ξανά.
Μπορείτε να πάρετε μια δοκιμή κάνοντας κλικ σε αυτό το σύνδεσμο: Cleanwhites

~&** Τέλος πάντων ελπίζω η εμπειρία μου έχει να βοηθήσει και αν θέλετε να δώσετε στον εαυτό σας μια βολή, ελπίζω ότι η βελτίωση σας είναι τόσο μεγάλη όσο η δική μου. Δοκιμάστε τη λεύκανση των δοντιών "Συνταγή":
Βήμα 1: Κάντε κλικ εδώ για να πάρετε τη Δίκη των Dazzle Λευκό (χρήση κωδικό κουπονιού: whiteteeth)
Βήμα 2: Κάντε κλικ εδώ για να πάρετε τη Δίκη των Cleanwhites (χρήση κωδικό κουπονιού: αποθήκευση)


T Προσφορά & Cs
29 απαντήσεις
Mary says:
Χάρη Cathy .. Αυτό είναι πραγματικά εκπληκτικό. Δεν μπορεί να περιμένει να το δοκιμάσετε!
[Απαντώ]
Jessica says:
Αυτή η ιστορία με συγκλόνισε, ειδικά τις φωτογραφίες σας. Παρήγγειλα μόλις δύο ελεύθερες δοκιμές ..
Karla says:
Ακούγεται ενδιαφέρον ... ειδικά η ιδέα του συνδυασμού των δύο ελεύθερες δοκιμές για να πάρει ουσιαστικά ένα σούπερ βελτιωμένο προϊόν. Είσαι το δεύτερο πρόσωπο που έχω ακούσει ο οποίος είχε πολύ καλά αποτελέσματα με αυτό. Μάλλον ήρθε η ώρα για μένα να δω αν δουλεύει για μένα. Ευχαριστώ!
Emily says:
Μήπως το πλοίο γρήγορα;
Cathy Απαντήσεις:Αρκετά γρήγορη, ναι. Πήρα το πρώτο σε 3 ημέρες και στη συνέχεια την τέταρτη ημέρα από την άλλη έφτασε.
Paula says:
Hey Cathy - i μόλις ήρθε από αυτό το blog και είμαι πραγματικά υπερήφανος για την επιτυχία σας. μεγάλο έργο και είναι εξαιρετικά ευγενικό εκ μέρους σας να δοκιμάσετε και να μοιράζονται το μυστικό σας με άλλους. ευχαριστώ!
Francy says:
cool θέση, μου άρεσε η δυναμική ψευδώνυμο δίδυμο! έξυπνη ιδέα!
Jenny says:
Ναι, έχω ένα φίλο στο δρόμο που μου έλεγε πόσο αυτά τα πακέτα στο σπίτι έχουν βελτιωθεί. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες σχετικά με τις ελεύθερες δοκιμές.
Bea says:
Έχω δοκιμάσει τις ταινίες και βλάπτουν πραγματικά τα δόντια μου ... Είχατε πόνο χρησιμοποιώντας αυτή την τεχνική;
Cathy Απαντήσεις:Οχι Αυτό ήταν ένα από τα αγαπημένα μου πράγματα για αυτό. Το οικόσημο λευκές λωρίδες σκοτώθηκαν μόνο τις άκρες των δοντιών μου!
Patty says:
Soooooo ευτυχής που ήρθα σε αυτό το site! Δεν μπορώ να περιμένω για να αποκτήσετε δωρεάν δοκιμές μου .. Ποτέ δεν προσπάθησαν μία λεύκανση δοντιών κιτ πριν έτσι έχω μεγάλες ελπίδες με βάση την επιτυχία σας.
Christen says:
Congrats!
Danielle says:
Είμαι λίγο μεγαλύτερα από ό, τι Cathy αλλά τι στο καλό Υποθέτω ότι ποτέ δεν είναι αργά. Θα δώσει σε αυτό έναν πυροβολισμό.
Jennifer says:
Με βοήθησε πραγματικά ..
Paula says:
I δημοσιεύτηκε μερικές εβδομάδες πίσω. Πήρα δωρεάν δοκιμές μου και μόλις ολοκληρώσει τη χρήση τους. Αυτό είναι πραγματικά απίστευτο. Ευχαριστώ και πάλι Cathy, είμαι τόσο χαρούμενος που λειτούργησε!
Mary says:
Παρήγγειλα μόλις ελεύθερες δοκιμές ... ευχαριστίες μου!
Taylor says:
Μου σαν εμένα. δεξαμενή σας mucho ver fer που μου έδωσε μια πολύ καλή ιδέα! θ αγωνίζεται με κακό κίτρινα δόντια για χρόνια και nows κουτιά να πάρω ένα μεγάλο! δεξαμενή σας mucho,
Taylor
Diane says:
Cathy Γεια σου, είμαι οδοντιατρική υγιεινολόγος και ήρθα σε όλη την blog σας.
Το αφεντικό μου θα ήταν να διαταραχθεί έτσι να γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι έχουν υπολογίσει για αυτά τα πράγματα! Να πούμε την αλήθεια, στην οδοντιατρική γραφείο μας θα χρεώσει περίπου 450 δολάρια για το ίδιο πράγμα παίρνετε εδώ για δωρεάν. Ωραίο κόλπο!
Deby says:
Πραγματικά, είμαι συγκινημένος για να δοκιμάσω αυτό αφού είδε σας πριν και μετά pictures.i δαπανώνται 200,00 για λεύκανση στο οδοντίατρο και ήμουν στον πόνο και δεν είναι πραγματικά ευτυχισμένος με τη results.I π.μ. hopeing πραγματικά αυτή η εργασία και ιδιαίτερα doesnot hurt.Thank u για πληροφορίες Cathy !!!!!
Herman says:
Ερώτηση? Τα συστατικά είναι ασφαλή για το σμάλτο των δοντιών; Έχω διαβάσει ότι κάποια λευκαντικά δοντιών μειώσει την αποτελεσματικότητα του σμάλτου για να αποκρούσει φθορά των δοντιών.
Mark says:
Ευπαρουσίαστο Cathy, I `m πρόκειται να ξεκινήσει τώρα. Γνωρίζατε ότι IUSB έχει πρόστιμο οδοντιατρική πρόγραμμα hygene σε χαμηλό χαμηλό κόστος. Κάνουν εξαιρετική δουλειά καθαρισμού των δοντιών σας, το ξύσιμο λογισμός και Tarter μακριά και προσθέτοντας flouride.
Krystle says:
OMG! Είμαι τόσο ενθουσιασμένος για να πάρετε δωρεάν δοκιμή μου είμαι διατάσσει τον φίλο μου ένα πάρα πολύ! Thanks Cathy!
Emma says:
Είχα το ίδιο πρόβλημα, όπως εσείς, δεν καμία τύχη για την επίλυσή του. Θα προσπαθήσω σίγουρα τεχνική σας!
Susy says:
κίτρινα δόντια είναι πραγματικός φονιάς εμπιστοσύνη μου .. Προσπάθησα να εγγραφείτε σε αυτό το δωρεάν δοκιμή αλλά έμαθα του προσφέρονται μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, και το Ηνωμένο Βασίλειο. μπορεί να σας βοηθήσει να πάρω το προϊόν δίδυμο δωρεάν δοκιμή;
Cathy Απαντήσεις:Λυπάμαι πραγματικά δεν ξέρω για αυτά τα πράγματα. Θα μπορούσατε να προσπαθήστε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση των πελατών τους, ή κάτι για να μάθετε. Δεν ξέρω πού μπορεί πλοίο και δεν μπορεί να πλοίο, sorry!
S says:
Θα ήθελα πραγματικά να το δοκιμάσετε, τα δόντια μου χρωματίζονται λόγω του τσαγιού.
Ιαν says:
Woooo thats λευκό Παρήγγειλα τα προϊόντα αυτά ελπίζουμε να έχουμε αυτά τα προϊόντα δωρεάν για τη ζωή για την άσκηση αυτού για την προσοχή μας
Tori says:
Cathy, θα αγωνίζονται με τα δόντια μου. Πρόσφατα είχε αφαιρεθεί τιράντες και θέλω ωραία λευκά δόντια, αλλά έχουν δυσκολία να πάρει τα αποτελέσματα.
Rebecca says:
Wow-θα ήταν έξυπνο να αναμείξετε τα δύο! ευχαριστώ για την άκρη
Heidi says:
Θέλω μόνο για δύο επίσης. Θα σας κρατήσει δημοσιεύτηκε αν αυτό δουλεύει ..
Μέγκαν says:
είναι ελεύθερος να τους καταδικάσει;
Cathy Απαντήσεις:Καλά κάνετε πρέπει να πληρώσετε μερικά δολάρια για τη ναυτιλία, αλλά τότε μπορείτε να πάρετε μια δωρεάν δοκιμή κινδύνου.
Emily says:
Ήμουν την 4η που θα αξιολογήσει τις παραπάνω, όταν αυτή η ιστορία για πρώτη φορά έξω, και ήθελα να δοθεί συνέχεια.
Πήρα ένα από τα προϊόντα 3 ημέρες μετά την παραγγελία και το άλλο 4 ημέρες ... που είναι περίπου αυτό που αναμένεται για τα καθιερωμένα πρότυπα.
Παρακολούθησα άκρο σας και να χρησιμοποιηθούν τα δύο ένα μετά το άλλο και, λείπει Cathy, επιτρέψτε μου να πω ευχαριστώ. Αυτό είναι τόσο δροσερό. Είδα την αδελφή μου την περασμένη εβδομάδα, ποτέ δεν ανέφερε τίποτα σχετικά με οποιαδήποτε λεύκανση, και μου ζήτησε "βρήκες έναν οδοντίατρο ΛΕΥΚΑΝΣΗ;!"
Ήμουν τόσο ευτυχής να πω το τέχνασμα της! Thanks Cathy!
~* Δωρεάν * Οι δοκιμές του προϊόντος Θα ήθελα να συστήσω σε αυτό το site έλυσα για εμένα και για πολλούς άλλους ανθρώπους, αλλά είναι πάντα η δυνατότητα ότι τα αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν από άτομο. Επίσης, λάβετε υπόψη ότι πήρα δωρεάν δοκιμές των προϊόντων, αλλά υπάρχει μια ναυτιλιακή τέλους και κάποια διαφημιστές έχουν άποψη σχετικά με τη χρέωση συνεχίστηκε και μετά τη δίκη λήγει αν δεν ακυρώσετε. Ορισμένες εταιρίες απαιτούν τη δίκη πρέπει να ακυρωθεί εντός δεκατεσσάρων ημερών από τη δοκιμαστική περίοδο, ενώ ορισμένες άλλες εταιρείες να σας δώσει τριάντα ημερών για να ακυρώσετε την δωρεάν δοκιμή. Ελέγξτε τους όρους για κάθε προϊόν, σχετικά με το συγκεκριμένο αριθμό ημερών που απαιτούνται για να ακυρώσετε την ελεύθερη δοκιμή σας πριν συνέχισε χρέωσης αρχίζει. Εάν σας αρέσουν τα προϊόντα, δεν κάνουν απλά. Θα πρέπει να χρεώνονται με έκπτωση στην τιμή των περίπου 40 έως $ 80 (βλ. την ιστοσελίδα του προϊόντος για τους ακριβείς αριθμούς). Κατανοώ ότι αυτή η καταναλωτική συναλλαγή συνεπάγεται μία αρνητική λύση και ότι μπορεί να υποχρεωθώ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, υπό τους όρους της συμφωνίας αυτής, εάν θα παραλείπουν να κοινοποιήσουν Ο προμηθευτής δεν προμηθεύει τα προϊόντα ή υπηρεσίες που περιγράφονται. Παρακαλούμε, επίσης, να έχετε κατά νου ότι, προκειμένου να προστατευθεί η ιδιωτική ζωή μου το όνομα, φωτογραφίες και τη θέση χρησιμοποιώ στο blog μου είναι φανταστικά. Παίρνω εκατοντάδες σχόλια ανά ημέρα και ελπίζω να μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να κάνουμε αυτό για να διατηρήσετε τις πληροφορίες μου από τα χέρια τους ξένους ». Γνώμες που εκφράζονται είναι εκείνες των ελεγκτών. Νεαρά αμείβονται.
MomsTeethStory.com είναι dba του και φιλοξενείται / αποτελούν ιδιοκτησία της HostingYourBlogPages.com (HostingYourBlogPages.com κάνει επιχειρήσεων από Zephyr Cove, NV και μπορεί να επιτευχθεί μέσω hostinginquiries@hostingyourblogpages.com). MomsTeethStory.com είναι ένας έμπορος θυγατρικών που αντιπροσωπεύει τα προϊόντα διατίθενται από το "Dazzle White" και "Cleanwhites."
Θέλω να είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, όμως είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι εγώ δεν κατασκευάζουν ουτε εκπληρώσει την παραγγελία σας. Αν έχετε συγκεκριμένες ερωτήσεις προϊόν θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία που είναι υπεύθυνη για το προϊόν. Για πληροφορίες χρέωσης, επιστροφές, ή παράπονα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με Dazzle White στο 1-866-989-2686 και Cleanwhites στο 1-877-604-2117.
~*

Συχνές ερωτήσεις Μετάφρασης Google

Μετάφραση GoogleΑρχική σελίδα ΜετάφρασηςΣυχνές ΕρωτήσειςΠολιτική ΑπορρήτουΌροι Παροχής Υπηρεσιών
Βρείτε σε αυτόν τον ιστότοπο:

Συχνές ερωτήσεις
Επισκόπηση
Τι είναι η "αυτόματη μετάφραση";
Έχει δημιουργήσει η Google δικό της λογισμικό μετάφρασης;
Τι είναι η μηχανική μετάφραση βάσει στατιστικών;
Η ποιότητα της μετάφρασης δεν είναι η αναμενόμενη. Μπορεί να γίνει περισσότερο ακριβής;
Πώς μπορώ να στείλω τα σχόλιά μου στην Google;
Πώς θα χρησιμοποιήσει η Google τα σχόλιά μου;
Έχω κι άλλες ερωτήσεις. Πού μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες;
Ζεύγη γλωσσών
Ποιες γλώσσες μπορούν να μεταφραστούν;
Τι σημαίνει η φράση "Εντοπισμός γλώσσας";
Πότε θα παρέχεται υποστήριξη μετάφρασης σε περισσότερες γλώσσες;
Μετάφραση κειμένου και ιστού
Τι σημαίνει ο σύνδεσμος "Μετάφραση αυτής της σελίδας" δίπλα στο αποτέλεσμα αναζήτησης;
Γιατί ο σύνδεσμος 'Μετάφραση αυτής της σελίδας' δεν εμφανίζεται σε όλα τα αποτελέσματα στις μεταφράσιμες γλώσσες;
Τι μπορώ να κάνω αν δεν θέλω να μεταφραστεί η ιστοσελίδα μου;
Τι μπορώ να κάνω αν δεν θέλω να μεταφραστεί ένα τμήμα της ιστοσελίδας μου;
Τι σημαίνει ο σύνδεσμος "Προτείνετε μια καλύτερη μετάφραση";
Μεταφρασμένη αναζήτηση
Πώς μπορώ να κάνω αναζήτηση σε ιστότοπους σε άλλες γλώσσες;
Πώς λειτουργεί η αναζήτηση σε ιστότοπους σε άλλες γλώσσες;
Τι μπορώ να κάνω αν η μετάφραση του όρου αναζήτησής μου δεν είναι απόλυτα σωστή;
Υποστηρίζονται τελεστές σύνθετης αναζήτησης;
Τι μπορώ να κάνω αν θέλω να παραμείνει αμετάφραστος ένας όρος αναζήτησης;

Επισκόπηση
Τι είναι η "αυτόματη μετάφραση";
Είναι η μετάφραση που δημιουργείται με τη βοήθεια προηγμένης τεχνολογίας, χωρίς την παρέμβαση πραγματικού μεταφραστή. Η αυτόματη μετάφραση ονομάζεται συχνά και μηχανική μετάφραση.
Έχει δημιουργήσει η Google δικό της λογισμικό μετάφρασης;
Ναι. Η ερευνητική ομάδα της Google έχει δημιουργήσει το δικό της στατιστικό σύστημα μετάφρασης για πολλά ζεύγη γλωσσών, που είναι πλέον διαθέσιμα μέσω της δυνατότητας Μετάφραση Google.
Τι είναι η μηχανική μετάφραση βάσει στατιστικών;
Τα περισσότερα εμπορικά συστήματα μηχανικής μετάφρασης προηγμένης τεχνολογίας που χρησιμοποιούνται σήμερα έχουν αναπτυχθεί χρησιμοποιώντας μια προσέγγιση βασισμένη σε κανόνες και απαιτούν σημαντική εργασία για τον ορισμό των λεξιλογίων και της γραμματικής τους.
Το δικό μας σύστημα ακολουθεί διαφορετική προσέγγιση: τροφοδοτούμε στον υπολογιστή κείμενα δισεκατομμυρίων λέξεων, τόσο μονόγλωσσα κείμενα στη γλώσσα-στόχο όσο και κείμενα που προκύπτουν μετά από αντιστοίχιση που αποτελείται από παλαιότερα παραδείγματα μετάφρασης, η οποία πραγματοποιήθηκε από πραγματικούς μεταφραστές σε συγκεκριμένους συνδυασμούς γλωσσών. Στη συνέχεια εφαρμόζουμε τεχνικές στατιστικής μελέτης για να δημιουργήσουμε ένα μεταφραστικό μοντέλο. Σύμφωνα με τις έρευνες αξιολόγησής μας, τα αποτελέσματα είναι πολύ καλά.
Η ποιότητα της μετάφρασης δεν είναι η αναμενόμενη. Μπορεί να γίνει περισσότερο ακριβής;
Εργαζόμαστε σε συνεχή βάση για να το επιτύχουμε. Ωστόσο, ακόμη και το πιο προηγμένο, σύγχρονο λογισμικό δεν μπορεί να προσεγγίσει την ευχέρεια ενός φορέα της γλώσσας ούτε κατέχει την ικανότητα ενός επαγγελματία μεταφραστή. Η αυτόματη μετάφραση είναι μια πολύ δύσκολη διαδικασία, καθώς η σημασία των λέξεων εξαρτάται από τα συμφραζόμενα στα οποία αυτές χρησιμοποιούνται. Αν και εργαζόμαστε πάνω σε αυτό το πρόβλημα, πιθανόν να απαιτηθεί κάποιο χρονικό διάστημα έως ότου επιτευχθεί το επίπεδο στο οποίο η μεταφραστική εμπειρία φτάσει την ποιότητα των πραγματικών μεταφραστών. Στο μεταξύ, ελπίζουμε η υπηρεσία που παρέχουμε να εξυπηρετεί μεγάλο μέρος των αναγκών σας.
Επίσης, για τη βελτίωση της ποιότητας, χρειαζόμαστε μεγάλο όγκο δίγλωσσων κειμένων. Εάν διαθέτετε μεγάλο όγκο δίγλωσσων ή μονόγλωσσων κειμένων και επιθυμείτε να συμβάλετε σε αυτήν τη δυνατότητα, ενημερώστε μας.
Πώς μπορώ να στείλω τα σχόλιά μου στην Google;
Κατά τη μετάφραση του κειμένου, μπορείτε να μας παρέχετε σχόλια κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο 'Προτείνετε μια καλύτερη μετάφραση' ή κατά τη μετάφραση ιστοσελίδων, τοποθετώντας τον δείκτη του ποντικού στο μεταφρασμένο κείμενο (προκειμένου να εμφανιστεί το εργαλείο επεξήγησης του αρχικού κειμένου) και κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο 'Προτείνετε μια καλύτερη μετάφραση'.
Πώς θα χρησιμοποιήσει η Google τα σχόλιά μου;
Θα χρησιμοποιήσουμε τα σχόλιά σας προκειμένου να βελτιώσουμε την ποιότητα της μετάφρασης σε μελλοντικές ενημερώσεις των γλωσσικών συνδυασμών που αναπτύξαμε.
Έχω κι άλλες ερωτήσεις. Πού μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες;
Ανατρέξτε στην Ομάδα συζήτησης Μετάφρασης Google.

Ζεύγη γλωσσών
Ποιες γλώσσες μπορούν να μεταφραστούν;
Προς το παρόν, οι μεταφράσεις που προσφέρονται από την Google περιλαμβάνουν τις εξής γλώσσες:
Αλβανικά
Αραβικά
Βουλγαρικά
Καταλανικά
Κινεζικά (Απλοποιημένα)
Κινεζικά (Παραδοσιακά)
Κροατικά
Τσεχικά
Δανικά
Ολλανδικά
Εσθονικά
Φιλιππινέζικα
Φινλανδικά
Γαλλικά
Γαλικικά
Γερμανικά
Ελληνικά
Εβραϊκά
Χίντι
Ουγγρικά
Ισλανδικά
Ινδονησιακά
Ιταλικά
Ιαπωνικά
Κορεατικά
Λεττονικά
Λιθουανικά
Σλαβομακεδονικά
Μαλαϊκά
Μαλτέζικα
Νορβηγικά
Πολωνικά
Πορτογαλικά
Ρουμανικά
Ρωσικά
Σερβικά
Σλοβακικά
Σλοβενικά
Ισπανικά
Σουηδικά
Ταϊλανδικά
Τουρκικά
Ουκρανικά
Βιετναμικά
Τι σημαίνει η φράση "Εντοπισμός γλώσσας";
Η λειτουργία 'Εντοπισμός γλώσσας' καθορίζει αυτόματα τη γλώσσα του κειμένου που μεταφράζετε. Η ακρίβεια του αυτόματου εντοπισμού γλώσσας αυξάνεται ανάλογα με το μέγεθος του κειμένου που έχετε καταχωρίσει.
Πότε θα παρέχεται υποστήριξη μετάφρασης σε περισσότερες γλώσσες;
Εργαζόμαστε για την παροχή υποστήριξης σε περισσότερες γλώσσες και θα τις εισαγάγουμε μόλις η αυτόματη μετάφραση ανταποκρίνεται στα πρότυπά μας. Το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί είναι δύσκολο να προβλεφθεί, καθώς το πρόβλημα είναι σύνθετο και η κάθε γλώσσα παρουσιάζει μοναδικές προκλήσεις.
Για την ανάπτυξη νέων συστημάτων, χρειαζόμαστε μεγάλο όγκο δίγλωσσων κειμένων. Εάν διαθέτετε μεγάλο όγκο δίγλωσσων κειμένων και επιθυμείτε να συμβάλετε σε αυτήν τη δυνατότητα, ενημερώστε μας.

Μετάφραση κειμένου και ιστού
Τι σημαίνει ο σύνδεσμος 'Μετάφραση αυτής της σελίδας' δίπλα στο αποτέλεσμα αναζήτησης;
Σημαίνει πως μπορείτε να μεταφράσετε τη συγκεκριμένη σελίδα στη γλώσσα στην οποία πραγματοποιείτε την αναζήτηση. Παραδείγματος χάριν, εάν πραγματοποιείτε αναζήτηση στη γλώσσα σας και τα αποτελέσματα εμφανίζονται σε κάποια άλλη γλώσσα μαζί με τον σύνδεσμο 'Μετάφραση αυτής της σελίδας', μπορείτε να κάνετε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο και το Google θα μεταφράσει αυτόματα τη συγκεκριμένη σελίδα στη γλώσσα σας.
Για να επιστρέψετε στην αρχική έκδοση της σελίδας, στο επάνω πλαίσιο της μεταφρασμένης σελίδας μπορείτε να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο 'προβολή αρχικής ιστοσελίδας' ή να επιστρέψετε στη σελίδα αποτελεσμάτων του Google κάνοντας κλικ στο μεγάλο μπλε σύνδεσμο κειμένου στην κορυφή του επιλεγμένου αποτελέσματος αναζήτησης.
Γιατί ο σύνδεσμος 'Μετάφραση αυτής της σελίδας' δεν εμφανίζεται σε όλα τα αποτελέσματα στις μεταφράσιμες γλώσσες;
Ο σύνδεσμος 'Μετάφραση αυτής της σελίδας' εμφανίζεται μόνο όταν είμαστε βέβαιοι για τη γλώσσα της επιλεγμένης σελίδας. Ορισμένες σελίδες αποτελεσμάτων ενδέχεται να περιέχουν πολλές γλώσσες ή ελλιπές κείμενο με αποτέλεσμα ο βαθμός βεβαιότητας για τη γλώσσα στην οποία είναι γραμμένα να μην είναι υψηλός.
Τι μπορώ να κάνω αν δεν θέλω να μεταφραστεί η ιστοσελίδα μου;
Εάν δεν θέλετε να μεταφραστεί η ιστοσελίδα σας από τη Μετάφραση Google, προσθέστε την παρακάτω μετα-ετικέτα στο αρχείο σας HTML:
Τι μπορώ να κάνω αν δεν θέλω να μεταφραστεί ένα τμήμα της ιστοσελίδας μου;
Εάν δεν θέλετε να μεταφραστεί ένα τμήμα της ιστοσελίδας σας, προσθέστε την μετα-ετικέτα ''class=notranslate'' σε οποιοδήποτε στοιχείο HTML για να αποφύγετε τη μετάφρασή του. Για παράδειγμα:
Στείλτε μας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση sales sto paradeigma teleia gr
Τι σημαίνει ο σύνδεσμος 'Προτείνετε μια καλύτερη μετάφραση';
Κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο και προτείνετε γρήγορα και εύκολα μια καλύτερη μετάφραση προκειμένου να μας βοηθήσετε στη βελτίωση της ποιότητας των μεταφράσεων. Θα εμφανιστεί μια περιοχή που θα περιέχει αυτόματα το αρχικό κείμενο, όπου μπορείτε να επεξεργαστείτε τη μετάφραση και να κάνετε τις προτάσεις σας στην Google (κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο 'Συμβολή').

Μεταφρασμένη αναζήτηση
Πώς μπορώ να κάνω αναζήτηση σε ιστότοπους σε άλλες γλώσσες;
Κάντε κλικ στην καρτέλα 'Μεταφρασμένη αναζήτηση' και στη συνέχεια:
1.Πληκτρολογήστε έναν ή περισσότερους όρους αναζήτησης στο πλαίσιο αναζήτησης.2. Επιλέξτε τη γλώσσα του όρου αναζήτησής σας στο αναπτυσσόμενο μενού 'Η γλώσσα μου'. 3. Επιλέξτε τη γλώσσα των ιστότοπων στους οποίους επιθυμείτε να κάνετε την αναζήτησή σας. 4. Πατήστε το πλήκτρο Enter ή κάντε κλικ στο κουμπί αναζήτησης.
Τα μεταφρασμένα αποτελέσματα αναζήτησης θα εμφανιστούν στην αριστερή στήλη της σελίδας. Τα αρχικά αποτελέσματα αναζήτησης θα εμφανιστούν στη δεξιά στήλη.
Πώς λειτουργεί η αναζήτηση σε ιστότοπους σε άλλες γλώσσες;
Όταν εκτελείτε αναζήτηση, η τεχνολογία Google:
1. Μεταφράζει το ερώτημά σας από τη γλώσσα που ορίζεται στο αναπτυσσόμενο μενού 'Η γλώσσα μου' στη γλώσσα που ορίζεται στο αναπτυσσόμενο μενού 'Σελίδες αποτελεσμάτων γραμμένες στα'.2. Εκτελεί αναζήτηση χρησιμοποιώντας το μεταφρασμένο ερώτημα. 3. Μεταφράζει ξανά τα αποτελέσματα αναζήτησης στη γλώσσα που ορίζεται στο αναπτυσσόμενο μενού 'Η γλώσσα μου'.
Κάνοντας κλικ σε κάποιο μεταφρασμένο αποτέλεσμα (το αποτέλεσμα στην αριστερή στήλη), θα μεταφερθείτε σε μια μορφή της ιστοσελίδας που έχει υποστεί αυτόματη μετάφραση.
Τι μπορώ να κάνω αν η μετάφραση του όρου αναζήτησής μου δεν είναι απόλυτα σωστή;
Εάν γνωρίζετε ότι η μετάφραση του όρου αναζήτησής σας δεν είναι η καλύτερη δυνατή, τότε κάντε κλικ στον σύνδεσμο 'Όχι ακριβώς; Επεξεργασία' για να επεξεργαστείτε τον μεταφρασμένο όρο. Στη συνέχεια, πατήστε το πλήκτρο Enter ή κάντε κλικ στο κουμπί αναζήτησης για να πραγματοποιήσετε την αναζήτησή σας χρησιμοποιώντας τον διορθωμένο όρο.
Υποστηρίζονται τελεστές σύνθετης αναζήτησης;
Προς το παρόν, δεν υποστηρίζεται η δυνατότητα τελεστών σύνθετης αναζήτησης.
Προς το παρόν υποστηρίζονται μόνο τελεστές σύνθετης αναζήτησης ιστότοπος: και τύπος αρχείου:.
Τι μπορώ να κάνω αν θέλω να παραμείνει αμετάφραστος ένας όρος αναζήτησης;
Μπορείτε να τερματίσετε τη λειτουργία μετάφρασης των όρων αναζήτησης θέτοντας πριν από αυτούς το σύμβολο "+". (Βεβαιωθείτε ότι πριν από το σύμβολο "+" παρεμβάλλεται ένα κενό.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου